friidrottdag

idag var det dags för ragnhilds årliga friidrottsdag!

vår klass kämpade bra, och var duktiga. det var as

konstigt väder, varmt - kallt - varmt - kallt hela tiden.

men lyckades ändå bränna hela ansiktet... haha.

tävlade i en massa grenar, och treorna hade

uppträdande för studentkampen.

 

efter prisutdelningen åkte jag hem och satte mig

och pluggade i tre timmar. åh herregud vad jag

längtar tills 10.40 nästa måndag, för då är samhällsprovet

(som är i morgon) och kemikursprovet över och man kan

slappna av. nu hårdpluggar jag in hela 6 stycken kapitel

och ska försöka höja mig från G till MVG, känns omöjligt

just nu... men men!

 

nu ska jag checka klart på norske hemmefruer och sen

diskutera samhällsprovet med frida över telefon, haha.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0