time of your life

alltså man blir ju helt deppig av det här vädret?
konstant regn och grå himmel gör liksom att jag
bara saktar ner och blir trött.
hann plugga litegranna i varje fall idag. men sen
tog det stopp och då tror jag faktiskt att man måste
lyssna på sig själv!

idag fyllde kjelle 18 år! stor tjej! grattis <3

jag började dagen med att gymma, och åkte
sedan till skolan för lite franska och samhäll
sedan slutade jag faktiskt! men fick sitta kvar
till kvart i tre för att ha engelska nationella
muntliga med nora. när det var överstökat
åkte jag till Järna och fick skjuts med mami hem.

idag har jag varit sneltjej och bakat tårta till
min styvpappa lelle, fastän han fyllde år i söndags,
men det är väl tanken som räknas? he he.
det blev en marängtårta med en massa godis, mums.

jaja nu är jag superkissnödig och toaletten kallar verkligen.
är bara så himla trött och kall att det känns som om
sängen vinner, he he he. eller nej, jag kan ju inte kissa
på mig...

haha

<3 hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0