wiseass

jag är stentrött! gick hem efter lunchen idag, och skulle

springa med tåget för att hinna med 12.26-bussen hem till

trosa, men nej nej! sl-älsklingstågen var försenade sisådär

till 13.30, så fick snällt sätta mig på bussen och åka in

till stan och vänta på 13.20-bussen.

men det var supervarmt och fint ute, så det gjorde inte så

hemskt mycket!

 

när jag kommit hem har jag pluggat kemi (prov i morgon!!!)

städat ur min garderob, gjort inpackning på mitt löshår och

damsugit mitt rum!

efter käket så ska jag och mamma ut och köra, och sen ska

jag övningsköra till nyköping med lelle och hämta styvbror på hockey!

 

ajo, ska sova lite nu. håller på ju på och dör va!

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0